جمعه ۲ آذر
سپیدیِ برف شعری از علی جوانمرد(تنها)
از دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۵۳۵۳۸
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر علی جوانمرد(تنها)
آخرین اشعار ناب علی جوانمرد(تنها)
|
ای برف چه قدر باصفایی....................
روشنگری و سپید رویی
ای برف چه قدر با صفایی
همچون دلِ عاشقِ حقیقی
از ما و منی رها، رهایی
چون از دلِ آسمان می آیی
از هر چه تعلق است،جدایی
جان بخشی و امیدِ وصالی
این است که سپید و جانفزایی
تاج سری و تو جانِ جانی
حیف است که زیر پا بمانی
عاشق به تو این زمین خاکی
معشوق تویی و دلربایی
بخشنده ای و سکوت محضی
فریادی و بهترین صدایی
از جام تو سیراب همه عشاق
مخمور از این جام وصراحی
فریاد زند وادی تشنه
کی[که ای] برف پناهِ بی پناهی
از ذکر و دعای دلِ پاکان
مستور شده زتو سیاهی
فریاد رسی و روح پرور
چون قدرتِ حقِ لا یزالی
جان می دهی و نشاط را هم
تو هدیۀ عالیِ خدایی......
جان م به فدای مقدم تو
ای برف چه قدر با صفایی
علی جوانمرد....چهاردهم بهمن 95
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر گرامی
جناب جوانمرد
پر از اخساس قشنگ
مرسی
از ما و منی رها، رهایی
چون از دلِ آسمان می آیی
سلام