جمعه ۲ آذر
بیگانه شعری از حمزه پویا(آشنا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۵۳۴۴۰
بازدید : ۳۰۲ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر حمزه پویا(آشنا)
آخرین اشعار ناب حمزه پویا(آشنا)
|
ای بیگانه!
ای خاک!
این کالبدم را در آغوشت بگیر!
همچو مروارید گرفتار در صدف
راز من را در نهایت زنده کن!
رازم را در نهادت زنده گردان!
تنگ گیر دلم را
لیک
آرامم شکن!
تا مبادا این صدای شکسته دل
گوش رهگذر به خاک بشنود
سینه ام آیینه وار!
دستانت چو سنگ
می توانی همچو یک آیینه مرا بشکنی
سنگ بر مینای من آهسته تر زن!
قاب این کوه!
رازی بر دل آه کشیده !
پاک شود به آهی نرم!
کاش!
دستی که بر آینه خورد
بشکند بی صدای باران!
ان سان که مر شکست در دلم و روحم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.