يکشنبه ۴ آذر
تامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــژه شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ۲۰:۳۳ شماره ثبت ۵۳۲۵۱
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۲۵
|
|
بنگر تو مرا تا مژه ، یکبــار ندانـــــــــــــــــد
یاد آر چنان تا دل افــکار ندانـــــــــــــــــــــد
درعرصه ما مردم بی عشق بسی هست
هر خاروخسی لـــذت دیــــــــــــــدار نداند
قربان تو گردم بشــــــــــــــــنو حرف دلم را
آهســــته بیا تا درو دیــوار ندانـــــــــــــــــد
بنویس چنان تا که قلم بی خبـــر افتــــــــد
کاغذ به صدا نایـــــد واین کار نـــــــــــــداند
پنهان توبیا ای صنم ای رایحـــــــــــه عشق
تا مردم این کوچه وبازار نــــــــــــــــــــــــدا ند
چشمم هوس دیــــــدن چشــــمان تو دارد
بنــــــگر تو چنان تا مژه اسرار نـــــــــداند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.