جمعه ۲ آذر
دختران خیره سر شعری از اکبرعسکری
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ۲۰:۰۵ شماره ثبت ۵۳۱۳۸
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب اکبرعسکری
|
آه وواویلا زدست دختران خیره سر
چونکه رویاروبه افعال عجیبت می کنند
دست وپا وموی سردرمعرض دیدهمه
باوقاحت این چنین قصدفریبت می کنند
هستن آنهاآنچنان درکارخودماهروتیز
باتضرع رخنه درقلب نجیبت میکنند
گرگرفتن ازتوبوسه،بس دعا وذکرخیر
برتووبرجمله ی قوم وقریبت می کنند
وای ازآندم که استنکاف ازدادن کنی
ازبرایت آرزوی صدمصیبت میکنند
دست جمعی برسرت ریزندچون قوم تاتار
گرنجنبی لحظه ای قاچ عین سیبت می کنند
این یکی گیردکتت،آن یک بگیردیقه ات
باکلامی زشت ومستهجن نهیبت می کنند
گر ندادی پول با یک حمله گازانبری
دست خودراتابه مرفق توی جیبت می کنند
خواستی گردر روی ازدست این نالوطیان
چون کریمی یارونالدوصددریبلت می کنند
اکبرعسکری
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبرشماجناب بدرعزیز لطف داریدشما | |
|
دروداستادانصاری عزیز | |
|
درودجناب کشاورزعزیزم لطف داریدنسبت به حقیر باورکنیدمن ولی ازنقداستقبال میکنم واگه ضعف هایم رابگیدسپاسگذارمیشم | |
|
درودهابرشماعزیزبزرگوار | |
|
درودبرشماجناب استادصادقی مود خوشحالم که بالاخره برمامنت نهادین ویکی ازشعرهایمان راخواندین به همین هم قانع هستیم پایدارباشی | |
|
درودبرشمابانوشهیدی بزرگوار درکنارشمااستادان طبع ماهم گل میکند شعرهای زیبای شمادائماوردزبان ماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سرورم در مورد پر نشاط ترین اشعار هفته که پرسیده بودید! خدمت شما عرض کنم که این بخش دال بر بهتر و ممتازه و بی نقص و بی عیب بودن شعر شاعر ندارد!!!!!
همانطور که از اسمش پیداست نشان از نشاط دوستان در این صفحه خبر میدهد نه از بی نقص و بی عیب بودن اثر ... ورنه نامشرا می گذاشتیم بهترین شعر های هفته
ممنونم برای طرح این سوال خوبتان که بعضا باعث شبهه میشد برای عزیزان ...
درود خدا بر شما باد دوستتانداریم شدید و فراوان