دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر لمیا_سبتی پور(سلطانی)
آخرین اشعار ناب لمیا_سبتی پور(سلطانی)
|
در بوستان لبهایت
میوه ی ممنوعه
طایفه ی منقاردارانم
لطفااز چیدنم بگذرید
///
وقتی تنگ بغلم می کنی
از شرم نگاهت
سرگیجه مرا مچاله می کند
///
صبح
در تصرف چشمانت
به پا خاست
همه ی آرزوهای قشنگ
به عطر نفس هات
دخیل بست
///
به نفس های گیجت بسپار
از لبهای لرزانم
به احتمال بوسه های بی وقفه
فاصله ببارد
///
تمامـ آرزوهایم
پریشانند
واز ارتفاع
با تو
وحشت دارند.
///
بر نردبان عشق
چوب خشک
احساس می بافم
///
در چشمان نجیبت
پیچ خوردم
تا آمدم به خود
پایم لغزید
در لهیب بی پایان
///
تلخی قهوه
باشیرینی لبهایت
متلاشی شد.
///
می خواهم در سکوت فکرم
به تماشایت بنشینم
واز نفس های ناتمامم
به انتظار صفحه ی
پایانی باشم.
لمیا دی ماه ۹۵
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار تشکر از اینکه به دفتر اشعارم توجه می کنید. مانا باشید | |
|
درود باسپاس از حضور سبزتان پاینده باشید | |
|
سلام ودرود بزرگوار چشمت قلمرو زیبایی ها سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.