سه شنبه ۲۹ آبان
چه روز خوبی است شعری از لیلا باباخانی (سما الغزل )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۵۲۴۱۳
بازدید : ۹۳۴ | نظرات : ۱۳۶
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
برای بستن پیمان چه روز خوبی است
گرفته نم نم باران چه روز خوبی است
هوای حوصله ام شاعرانه شد همچون
پرنده های غزل خوان ، چه روز خوبی است
بدون دغدغه امروز با خیالت باز
نشسته ام لب ایوان چه روز خوبی است
تو از مقابل من رد شدی دلم لرزید _
شبیه بید پریشان _چه روز خوبی است !!
دوباره این دل من میزبان چشمت شد
ببین که آمده مهمان ؟!!چه روز خوبی است
کمی از عطر نفسهای خود بیاور بعد
بریز بر سر و چشمان ، چه روز خوبی است
دلم به ساز دلت کوک می شود من را
به ساز خویش برقصان ، چه روز خوبی است
تو فصل پنجم خوشبختی منی برگرد
خزان ، شده ست بهاران ، چه رور خوبی است
لیلا باباخانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.