مدتها بود که وظیفه خود میدانستم از بزرگمرد پر تلاش و خستگی ناپذیر
و قافله سالار شعر نابمان بگویم ...
که توفیق رفیق نبود و این مهم به امروز و فردا میکشید ...
خوشبختانه این بار به عهدی که بسته بودم وفا کردم و حاصل آنرا با افتخار
تقدیم میکنم :
کاش توانسته باشم به گوشه هایی از سجایای اخلاقی و ویژگی های ادبی
این دوست و عزیز محفل شعر ناب اشاره کرده و زیاد شرمنده نشده باشم ...
تو میر ِ "شعر نابی " سرفرازانه ...
قافله سالار ِ " افراغ اندیشه "
اصیل و گرانمایه ...
ترا باید ستایش کرد
ساده و بی پیرایه ...
که با اصالتی
با مرام ِ دور از خانه ...
ترا در پیام های غرور آفرینت ، میشناسم
ای همکلام ِ هم کلاسم ...
ای آریایی در غربت
بخوان غزلی از حافظ
کنار تایمز یا راین
به یاد زاینده رود و کارونت ...
از بلندای آلپ
با یاد ِ سهند و البرزَت ...
در هوای گلاب قمصر ِ کاشانَـت ...
ترا باید ستود
از تـه ِ دل ، صمیمانه و راستین
که آیت محبّتی ، نازنین ...
شریف و صمیمی
بی ریا و مردمی
از تو باید گفت با افتخار
دوست پاکباز و سرافرازم :
استاد فکری ِ فکور و بامرام ِ شعر نابم ...
از تو باید گفت ...
اصفهان - منصور شاهنگیان
بخوان غزلی از حافظ
کنار تایمز یا راین
به یاد زاینده رود و کارونت ...
از بلندای آلپ
با یاد ِ سهند و البرزَت ...
در هوای گلاب قمصر ِ کاشانَـت ...
ترا باید ستود
از تـه ِ دل ، صمیمانه و راستین
که آیت محبّتی ، نازنین ...
درود استادعزیزوبزرگوارم
شعربسیارزیبا وبااحساسی بود
مبارک استادفکری عزیزباشه
که واقعن زحمت می کشند کاربسیارسختیه مدیریت یک سایت بزرگ با آدمها وسلیقه های مختلف
اونم ما شعرا که همه حساس ترو زودرنج تر وپرمدعا تریم ازبقیه ی ادمهای معمولی .........
و دل شیر می خواد تاب بیاره
من یکی که چون ازنزدیک شاهده تلاشهای شبانه روزی ایشان هستم می فهمم چه کار پردردسرو مشکلیه
راضی نگه داشتن همه هم ممکن نیست
وگاهی واقعن کم می اورم ودلم می خوادول کنم برم
دست شماهم دردنکنه که خودتون معدن محبت وعشق وصفایید وهمیشه سایه ی مهرتون برسرما شاگردتنبلا بوده
زنده باشید استادخوبم