....... آب .......
هنگامه ی پاک رُوانی ِ ماهی ِ بریان
نیلی ِ مَجمع البَحرین ...
گفتا ز دل ِ موسای ِ یوشع طلوع :
عشق ِ بی عقل
هوس ست و ...
بس نارَس ست
عقل ِ بی عشق
عِقال ست و ...
پرواز ِ با کرکس ست (۱)
عاشقان ِ هم اند
(عشق و عقل )
از هم جدا ...نه الهی
نه ...خدا................
که
فراق ...
عاقلان را
هوای مَصون و ...
عاشقان را
عِقال ِ مجنون
می خواهد
عاشقانه ی رسیدن ... .
( آب ) است
نویدِ کوه و دریا ...
تقدیم از تهِ دل مان
به میم ِ محبّت بقا
صاحبِ سُوَرِ نجم و اسراء
محمّدِ مصطفی (ص)
بی او سراب دیدار است هاجر_ دلها
بر دءوءران_ غم ها ......
فدای دل ِ مهربانت
کوه و دریا .........
هرچه به زمینو آسمانها ....یامولانا
یااب الزهرا......یامحمد یا نور_عالمها
لولاک لما خلقت الافلاک ...........
اللهم اجعلنا من امت محمد مصطفی(ص)
که فرمود : اَحَبُّکُم الی اللهِ اَحسَنتُم خُلقَ
(دوست داشتنی ترین ِ شما نزد خدا مهربانترین ِ شماست).
اللهم صل علی محمد و آل محمد
یلدای من
بلندایی ترین یلدای من باش
تو نور_ روشن و مانای من باش
نگو فردا که دیر_ دیر_ دیر است
همین حالا (همین حالای من ) باش
**هردو عید بر شما مبارک**