يکشنبه ۴ آذر
مسخ شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر رزاس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۵ شماره ثبت ۵۱۸۳۸
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
☀ مسخ
▫▫
آنکه
مسخ شد
بیگانه نیست...
عاشقیست
ـ بی بخت
که
دلش...
گم شد!
در هم شکسته
بی ثمر
در لا بلای
خاطره های دور
در بیکران ...
ـ عالم احساس
آنجا که
آدمی... ؟
هرگز نخفته شب
با شک
عاشقان!
اینک
می روم...
جائی هرز
آنجا که تو نباشی
آنجا که تهی
از
ـ آوای تازه ایست!
و
سرمشق هوشیاریست
در
فریبِ نیمروزِ اندیشه های ستُرگ
آنجا که
قانون انباشته میشود!
احساس
یخ می زند
و
عشق
از دلم بر نمی آید... !
▫▫▫
ـــــــــــــــــــــــــــ
ح.گائینی (رزاس)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.