سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        فهمید دل

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۵۱۶۶۷
          بازدید : ۵۸۰   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه


        فهمیددل ازعشق تولرزیدن خودرا 
        شدعادت من پیش تونادیدن خودرا 
        برکل سرافرازی عالم ندهم من 
        یک لحظه تورا دیدن و بالیدن خودرا 
        جان قابل تقدیم شدن را که ندارد 
        لذت ببرم پای تو غلطیدن خودرا 
        شادم که تو گل هستی ومن قطره
        ناچیز
        عنوان به کنم شیوه باریدن خودرا 
        باغی که ندارم به کنم وقف وصالت 
        فریاد زنم لحظه گل چیدن خودرا 
        ای کاش توساقی بشوی طالب می من 
        باور کنم از جام تو نوشیدن خودرا 
        چون گفت "سلیمی" بمن این جمله که ؛آیا 
        آموخته ای درس رهانیدن خودرا 
        گفتم خودت آگاهی عجب نیست ببینم 
        پروانه صفت دور تو چرخیدن خودرا 
        پیرنظر"سلیم
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۲۹
        مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
        پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۰۷:۱۰
        درود جناب پیرنظر
        فکر کنم توی تایپش مشکلی پیش اومده پشت سر هم نوشته شده
        اگه لطف بفرمائید جداش کنید بهتر خونه می شه خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳
        : خندانک 2: خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰
        خندانک خندانک خندانک
        محمد ساکی
        پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۰۸
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        لمیا سبتی پور (صحرا)
        پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۲۱:۳۴
        سلام ودرودبزرگوار
        🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹
        صحبت  پارکی ( صُبی )
        پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۲۱:۵۳

        مرسی گرامی شاعر
        سلام
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0