يکشنبه ۴ آذر
سر اندیب شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر رزاس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۳:۲۶ شماره ثبت ۵۱۴۹۸
بازدید : ۶۹۸ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
✳سر اندیب
……………………
▫
▫
کریشنا
ای آتش بی پایان
تو ای مهرگانِ همهٔ نیکی ها
من سوختم
و آنکه ٖ زیست ٖ
فرودست می شود !
و این گونه من ...
ـ فــــــریاد م
صدای همهٔ امید های ؛ بر باد رفته
چون
ـ شمشــیری
گوش ها شان را ، می گـــــَزم
و در لطافتِ پرنـیانِ دمشق
بسوی ...
سرزمین موعود ، ســرانـــدیبِ رویا ها
جایی که
ـ خوشبختی
بازی ِ آنها ست ، می فرستم
درود بر شما گاری کشان
راهتان دراز و بی خــــطر باد
◽
◽
…………
⭐ح.گ.رزاس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود