جمعه ۲ آذر
سخاوت شعری از آرزو محمدزاده
از دفتر دلنوشته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۵۱۴۱۴
بازدید : ۸۵۰ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب آرزو محمدزاده
|
اعتراف می کنم
پاییز سخاوتمند تر از
بهار است،
اما
این نم نم باران عشق،
حکایت دل ریش آسمان است...
آرزو محمدزاده
16 آّبان 95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حکایت دل ریش آسمان است...