جمعه ۲ آذر
آدم برفی شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۵۱ شماره ثبت ۵۱۲۷
بازدید : ۱۰۵۸ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
دست در دست ِ هم از پیچش ِ رود
می دویدیم و رسیدیم به باغ
کنج ِ آلونک ِ چوبی با عشق
سوز ِ سرما , من و تو , چایی ِ داغ
با تماشای ِ تو , سرما هیچ است
محو ِ مویت شده ام , عاشق وار
برف ِ در دست ِ خودت را نا گاه
می زنی صورتم و پا به فرار
می دویدی و به دنبالت شاد
با لباسی پر ِ برف افتادم
خنده ها کردی و گفتی تسلیم
خنده ها کردی و من دل دادم
برف هر لحظه به شدت باريد
شد سپيد آن همه گلزار و درخت
ما ولي در پي آدم برفي
بافتي دستكش و بر تن رَخت
می دویدیم به سوی خورشید
می شدیم کوچک و کوچکتر باز
ناگهان ساعت ِ کوکی زد زنگ
که پگاه ِ دگری گشت آغاز
حیف چون آن همه جز خواب نبود
اي شبانگاه , چرا سر رفتي
شب ِ ديگر تو به خوابم داري
چادری مخمل ِ آبی نفتي
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.