يکشنبه ۴ آذر
شعر دروغ شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر رزاس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۵۱۱۸۷
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
✳شعر دروغ
وقتی که دیگر
صدای تازه ای نیست
سطحی زرّین
بر تو می نگارند
با حسی کریه ...
از سفید شولای راستی
شاینده از کلامی کهن
انباشته از قانون
بر سرت می تراود
سرانجام
ویرانه جایی
هیولای فضیلت...
_ با صدایی سرد
پنجه در زنجیر
روانی تنگ
خواهد آمد
برای ...بی باوری
و شاعری که زاهدانه ،شیهه می کشد
در پی شکار حقیقت
و شعری که تنها...
دروغ می سراید
وعشقی که گورکن را
خبره تر از
تابوت
دفن می کند
و پوزه هایی که حسی یاوه را ...
آرایه می بندد
⭐ح.گ.رزاس
۱۳۹۵/۵/۲۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود