سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        مار را فروختند

        شعری از

        حسین طوسی (ققنوس)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴ شماره ثبت ۵۱۰۵۵
          بازدید : ۳۳۹   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسین طوسی (ققنوس)

        هم ما وهم تمام شما را فروختند
        ارزان و مفت پیکر ما را فروختند
        با عهد های کوفی خود آمدند و بعد
        باغ شکوفه های خدا را فروختند
        لبخند های عقربه ها پای برگه هاست
        یعنی که گریه های عزا را فروختند
        مثل تمام بلعم باعور های دهر
        دستان سبز رو به دعا را فروختند
        دیگر توان و نای سؤالی نمانده است
        حتی حروف چون و چرا را فروختند
        این خانه های بی در و پیکر از آن ماست...
        دیوار و درب و زاویه ها را فروختند
        در این میانه سخت نفس می شود کشید
        تجار رند آب و هوا را فوختند
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۲۳
        درود گرامی
        بسیار بجا و زیباست
        مبین مشکلات جامعه خندانک
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۶:۰۵
        خندانک خندانک خندانک
        منصور شاهنگیان
        يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۳۹

        با درود به شما و کلام شما ....

        موفق و پیروز باشید ...

        خندانک خندانک خندانک
        مهدی صادقی مود
        يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۹:۱۶
        عالی بود خندانک
        درود برشما

        احتمالا در بیت آخر کلمه "نفس" را جا انداخته اید
        برقرار باشید خندانک
        مبینا واعظی
        يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ۲۱:۱۴
        خندانک خندانک خندانک
        حسین طوسی (ققنوس)
        دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ۰۷:۲۰
        متشکرم از تمام عزیزان خندانک خندانک خندانک
        بله در بیت آخر به علت عجله نمودن در درج عبارت دچار اشتباه شدم
        متشکرم از تذکر بجای شما خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0