دوشنبه ۵ آذر
نقاب شعری از نغمه ششگل(نغمه شین)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۳۳ شماره ثبت ۵۰۹۴۹
بازدید : ۴۴۵ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر نغمه ششگل(نغمه شین)
آخرین اشعار ناب نغمه ششگل(نغمه شین)
|
نغمه ششگل (نغمه شین).......................................نقاب
حرف زدم نفهمیدند
شعر گفتم نسرودند
فریاد زدم ، کر بودند
کافر شدم ، زاهد بودند
تنها وقتی مرا خواستند که از خویش رفته بودم
این گونه می خواهند مرا ، در این روزگار مردم نقاب می خواهند
ای مسافر!
چشمان بارانیت را پشت کوه قاف بینداز
اینجا باران معنا ندارد
اینجا شهر غریبی ست،
مردمانش دود می خورند ، غبار می گیرند
همیشه دم از باران می زنند
اما چتر را فراموش نمی کنند...
این مردم باران را نمی فهمند
چشمانت را پنهان کن مسافر ......................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.