جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
دم به دم گویم علی
**
دم به دم گویم علی
هر دمی گویم علی
از تولد تا به مرگ
هر دمی گویم علی
**
هر دمی گویم علی
هر اذان من علی
هر نماز من علی
در دم مرگم علی
**
شب روز گویم علی
صبح شام گویم علی
خواب و بیدارم علی
عشق دیدارم علی
**
یا علی– جانم علی
یاعلی جسم م علی
یا علی عشقم علی
یا علی چشم علی
**
مرد مردانی علی
شیر- شیر ران علی
زاهد شب ها علی
جاهد روزها علی
**
لا فَتى اِلاّ عَلِىّ
هر نگاه الا علی
هر نوا الا علی
هر هوا الا علی
**
مولد کعبه علی
شه شاهانی علی
مرد- مردانی علی
اوج احسانی علی
**
آیین مردان علی
آیین احسان علی
آیین جنگاوران
آیین دوران علی
**
در میدان درد علی
در میان بزم علی
در میان جنگ علی
در دم مردن علی
**
مرد محراب است علی
مرد کارو زارست علی
مرد افلاک است علی
قران ناطق علی
**
جان فشان دین علی
یار پیغمبر علی
مهر پیغمبر علی
جان پیغمبر علی
**
هزار و یک ترانه
کلاسپیدها
نام ترانه: آیین مردان علی
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/7/22- بداهه تقدیم به مولا علی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جانانه
یا علی