.
.
Божевілля це повітря,
І момент Арванд
.
.
.
Зелений безумство запах Khlyjt
Канцелярської голодними
очі;
Не соромтеся
Я Heyrani
будин
'ок відмовився
...
Бежевий
Дикі лінії Sheet
картина мовчати
руки
..
З голосом перелітних водоплавних птахів
Я буду подорожувати
،ніч
.
.
.
Галактик орхідей і оксамиту
Я передам
І життя
романтик лікування
І серце
унікальне рух
заметіль є
У моїх пальцях вторгнення
Бронзовий Блейд пісні
І
пісні
І пісні
І пісні
Я
У цьому подиві
З презирством
..
Galaxy орхідеї і оксамит;
Я передам
.
.
.
____________________________
ترجُمه ی آزاد از اوکراینی
سُروده ی سیده نسترن طالب زاده
"برای ِ اِلیزه "
دلم کمی جنوب میخواهد،
بِه ساعت اروند ..
بوی جنون سبز خلیجت را از
جلگه های تشنه ی چشمهایم ،
دریغ مکن!
من دَرین حیرانی
با دنباله های دشتهای بنفشه ی پیراهنم ..
من دَرین سرگردانی
با کاخهای گمشده ی بژ
بر خطوط وحشی نُت
.
.
.
من ،،،
در نقاشی بیکَلام دستانَت
با آواز مرغابیان مهاجر ،
سفر خواهم کَرد
..
شبی ،
از کهکشانهای اُرکیده و مَخمل
عبور خواهم کَرد
وَ زندگی
تیمار عاشقانه ایست برایِ بودن ..
و قلب،،،
موومان بیمانندی از برفها و باد
دَر تهاجم انگشتانت
با تیغه های برنجی آهنگ
و آهنگ
و آهنگ
و آهنگ
من ،،،
درین حیرانی
من با سرگردانی
روزی ،
از کهکشانهای اُرکیده و مَخمل
عبور خواهم کرد
.
.