جمعه ۲ آذر
دریای نور شعری از نیلوفر (دختر پاییز)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ۰۰:۵۳ شماره ثبت ۵۰۱۹۱
بازدید : ۵۴۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر نیلوفر (دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب نیلوفر (دختر پاییز)
|
در تمام بیداری و خواب میبرم نام تو را
یک صحر تا نیمه شب می کنم یاد تو را
ای کسی زیبا تر از مهتاب شب در دل تاریک من
پاک کن دل مرا از گناه و غفلت و بادی ز شرم
صبح کن تاریکی دل مرا ای تو دریای نور صبح من
از شبانگاه دلم میز نم فریاد نام تورا
تا بیایی به دلم تا ببخشی اندوه گنه های مرا
ای عظیم و یکتا و مهربان... ای ببخشید بنده راای ببخش این بنده را
*لطفا هر چه سریعتر نام و نام خانوادگی یا مستعار کامل خودرا درج نمائید متشکر می شویم.
مدیریت سایت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.