سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      کسل

      شعری از

      جلال سلطانیا (فریاد تا همیشه)

      از دفتر فریاد نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ۲۰:۰۲ شماره ثبت ۵۰۱۶۳
        بازدید : ۱۰۰۱   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر جلال سلطانیا (فریاد تا همیشه)
      آخرین اشعار ناب جلال سلطانیا (فریاد تا همیشه)

      آدمی گر غصه نانش نبودی آدمیست

      ورنه جز جاندار در پیراهن انسان چیست

      عمر آن است خرج گردد در ره اندیشه ای

      بشکند آخر درختی کو ندارد ریشه ای

      خلق را دیدم همه یا نان یا غم میخورند

      گاه نان را خُرد در غم کرده در هم میخورند

      آنکه را نان داده دندان درد داده روزگار

      نیست زین مجنون کش جبار کمتر انتظار

      ای برادر چنته ات خالی مباد از عاشقی

      چنته ات خالیست گر بویی نداد از عاشقی

      بیستون بسیار باشد تیشه ات گر میبُرد

      نان آن باشد که فرهاد تا ابد زان میخورد

      نان آن نانی بُوَد هرگز نمیگردد بیات

      آب آن آبی بود بعد از ممات آرد حیات

      راه کج کن کاروان گر سوی دیشب میرود

      رو به فردا هر قدم "فریاد" دیگر میشود
      .
       
       
      پ ن : برخیزیم که خواب به مرگ نچسبد
       
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ۰۶:۳۹
      ورنه جز جاندار در پیراهن انسان چیست
      دروداستادگرامی خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ۱۵:۳۰
      درود بر شما خندانک خندانک
      اله یار خادمیان(صادق)
      چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ۰۳:۱۲
      موفق و موید و منصور باشی خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شفیعی (شاهرخ)
      چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ۰۴:۱۵
      افرین دوست من
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مصطفی رضاوند
      جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ ۲۰:۵۶
      ماشالا باریکلا خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0