دوشنبه ۲۸ آبان
بارون شعری از محمد حسن ایوبی
از دفتر ترانه باران نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۲۷ شماره ثبت ۴۹۹۸۰
بازدید : ۹۱۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محمد حسن ایوبی
|
ترانه:باران
ملودی:آهنگ سی سالگی(احسان خواجه امیری)
یه جوری میرفتی که چشم ترم، سیل اشکو روی،گوشه ی گونه میریخت
چشای من از اون به بعد،بی صدا،تو اتاق پشت عکسای زیبا تو میدید
که اشکام روی عکس چشمای تو،صورت نازتو،باز نریزه،خراب شه
چه سخته از عکس دیدنو ویاد تصویرتو زندگی واسه آدم عذاب شه
*بازم بارونیه این هوای دلم
باید این راهو من دیگه تنها برم
کاش دلم گرم بشه،سوز و سرما نیاد
شعر دلگرمی از قلب سردت بیاد*
**میدونم دل سنگ بی روح من،یه روزی به جای بدی میرس
اگه باز دوباره ببینه تو رو،مثل زنده ها باز نفس میکشه
ببین زندگیم توی دست توئه، بیا زندگیمو تو دستم بزار
به جای نم و ابر چشمای من،توی آسمامونم ستاره بکار**
*بازم بارونیه این هوای دلم
باید این راهو من،دیگه تنها برم
کاش دلم گرم بشه سوز و سرما نیاد
شعر دلگرمی از قلب سردت بیاد*
"محمدحسن ایوبی"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.