جمعه ۲ آذر
بی تو غزل شعری از صمد ذیفر
از دفتر با نام تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ۰۴:۲۳ شماره ثبت ۴۹۹۳۹
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۲۲
|
|
بی تو غزل
سلام
-------
«««««::::::»»»»»»{}«««««::::::»»»»»»
بــی تـو غـــــزل :
««::»»{}««:::»»
*
بیا که بی تو غزل ها چه بی نوا شده است
ردیف و قــافــیــه درد آشــنای ما شده است
*
بـیـــا که ذوق ســــرودن ،روانــــی طـبــع ام
به خشکســـالی احساس مبتلا شده است
*
زبـــان لال فــقــط مــادر اســـت مــی فـهـمد
زبـان شـعـر مــن از مــادرش جدا شده است
*
چگونـه از تـو ســرایــم که نیـسـتـی پیـشـم
چگونه شـعـر بـگویـم زبـان فـنـا شـده است
*
بـیـا کـه گـفـتـن یـادش بـخـیـر دشـوار اسـت
چـه روزها کـه اسیـر گذشـته ها شده است
*
خـیـال آمـدنـــت بـا نـویــد و بــیــم و امــیــــد
قیـامتی اسـت که در جان من بپا شده است
*
به حـال و روز مــن و روزگار بــی کــســی ام
دلــی شـکسته اگر دست بر دعا شده است
*
دگــر زچــرخــش وضـــعــی و انـــتـقـال زمـیـن
زمــانــه خسـته شـده پای در هوا شده است
*
بـدون حــس حــضــور تـو شـعـر بی معناست
بـیـا ببـیـن که غــزل درد بـی دوا شـده اسـت
«««««::::::»»»»»»{}«««««::::::»»»»»»
بهار 94 _ ذیفر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.