جمعه ۲ آذر
ایران ماندگار شعری از مصطفی رضاوند
از دفتر ترانه حس خوب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۴۹۹۱۷
بازدید : ۶۵۳ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب مصطفی رضاوند
|
ایران
نام تو نماد پیلان
خاک تو
عجین به شیران
پهنه سبز تو،ساحل امن تو،خار
گشته به چشم حقیران،ایران
ایران، همیشه سربلند و ماندگار
به کو،ری چشم ناکسان، بمان
خانه ام ،کشورم، سربلند بی کران
زادگاه کورش، نادر، کاوهاو ارسلان
بمان ،بمان که نام تو، لرزه می افکند
به جان تمام حریصان،ایران
به دریا دلان در تمام قرونت
به میرزا و دلوار به عباس دوران
به آن مادران همیشه صبور
به پاکی و زیبایی دختران
که گر گوشه چشمی به خاکت کنند
چنان بر کنیم خاک و طومارشان
که شیران همان
کرده ...بر دامشان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.