پنجشنبه ۸ آذر
کم. می آورد! شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۴۹۸۸۱
بازدید : ۹۸۵ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
تقدیم به دوست طنازم جناب «مهدی صادقی مود»، که طنز زیبایشان الهام بخش این پراکنده گویی ها شد
💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐
پيشِ چشمت نرگسِ خَمّار كم مي آورد
در كنارت سرو، همچون خار كم مي آورد
موقعِ رقصيدنت خرداديان در پیشِ تو
با تمامِ ادّعا، بسيار كم مي آورد
از دلِ سنگِ تو و دلتنگيِ عشّاقِ تو
در زمانِ خواندنش، ستّار كم مي آورد
عاشقِ روي تو، مي ماند به راهِ زندگي
مثلِ ماشيني كه زيرِ بار كم مي آورد
مي كند چون سجده بر محراب ِابروهاي تو
در نمازش جعفرِ طيّار كم مي آورد
مثلِيوسف بر عزيزِ مصر اگر مهمان شوي
همسرِ زيباي پوتيفار كم مي آورد
بدتر از اين ها كه گفتم، اخمِ باباي تو را
تا ببيند هر كسي يك بار، كم مي آورد !!
خواستم بر هم ببافم آسمان و ريسمان
در مقامِ تو، ولي خودكار كم مي آورد !!
#محمدعلي_سليماني_مقدم 11-06-1395
🌺🌹🌺🌹🌷🌻🌷🌻
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.