جمعه ۲ آذر
فکر شعری از تکتم آقابالازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ۲۲:۳۰ شماره ثبت ۴۹۶۲۱
بازدید : ۹۵۴ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر تکتم آقابالازاده
آخرین اشعار ناب تکتم آقابالازاده
|
انگشت بر پیشانی
پیشانی بر انگشت
فرقی نمی کند
وقتی
دهانت را دوخته اند
تا سکوت کنی
.
#تکتم_آقابالازاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.