پنجشنبه ۱ آذر
عطر موهایت... سلام دوستان عزیز شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شور عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ شهريور ۱۳۹۰ ۰۴:۰۰ شماره ثبت ۴۹۶۰
بازدید : ۱۱۳۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
عطر موهایت در زیر باران میکشد احساس مرا عریان
قلم، چقدر با خیال تو می رقصد...
من به دور چشمان تو ابرم
ای عزیزم ، مرا ببار
تشنه ام برای خودم
در بودن و نبودنم...
شب و تصویر مهتاب
نقشِ اشک افتاده بر روی آب
مرغ حق می نوشد
تمام حقیقت من و تورا...
ناله های عشق در سکوتی از شب
با نبودنت ، قصه ی شهرزاد می شود
من ادامه ی هزار و یک شبم
با نسیمی ، یادت را، اندیشه ام
تا بگویم قصه های نا تمام را ...
سعید مطوری /مهرگان
از دفتر شور عشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.