دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر لمیا_سبتی پور(سلطانی)
آخرین اشعار ناب لمیا_سبتی پور(سلطانی)
|
حال دلم خراب است
درک کن مرا
طاقتی نماند
از هر لحظه نقاب زدن
درک کن مرا
از سکوت پر از درد
حال دلم خوب نیست
بدنبال پرواز بی فرود
حال دلم حیران
خاکستر هم آغوش میخواد
حال دلم ابریست
خیال گریه به سر دارد
حال خوشم مال دیروز بود
امروز آشفته ویقین به رفتن
غربتی دارم با اهل زمین
میان زمزمه های امیدم
هنوز خالیست
حال دلم خوش است
شب وآسمان پرستاره
و من آماده ی پرواز
پرواز بی برگشت
مرا با دستانت
به مهر بخوان
_______________
پرواز از حس رها شدن
از حس شکستن در خود
از بنده خود بودن واز خود فرمان بردن
چه سخته لیلی بی مجنون
چه گرمه بازار نامردی
چه دلفریب ست انسان موندن
جان من نمیدانی چه سخته بودن وساده زیستن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برایت بهترین هارا خواهانم