يکشنبه ۲۷ آبان
وحشی شعری از علی میرزایی( هیچکاک)
از دفتر سرگیجه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۴۹۴۶۳
بازدید : ۵۱۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علی میرزایی( هیچکاک)
آخرین اشعار ناب علی میرزایی( هیچکاک)
|
وحشی شده ام
ناخنهایم بلند شده و موهایم بلندتر
چیزی در مایه ی انسانهای نخستین
دلتنگ شده ام برای اجدادم
همانها که آلت دست داروین شدند
من دیر به دنیا آمده ام،یک میلیون سال
لباسهایم از مد افتاده اند
چند برگ انگور به من بدهید
دلم لک زده است برای یک غار
تا بکَنَم آرزوهایم را روی دیوارهایش
باید یک گرز سفارش بدهم برای شکار
چند سالیست که گوشت ماموت نخورده ام
باید آتش را اختراع کنم
تا شب که شد بنشینم کنارش
وزل بزنم به آسمان
«چیست این سقف بلند ساده بسیار نقش؟»
وحشی شده ام،دلزده از تکنولوژی
غریب در دنیای مدرن
باید گیوه هایم را ور بکشم
و بدوم در طول زمان
شاید برسم به ماقبل تاریخ
ما قبل دین،فلسفه،علم و موبایل....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.