سه شنبه ۶ آذر
درد عشق شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰ شماره ثبت ۴۹۳۹۰
بازدید : ۵۴۹ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسم الله الرحمن الرحیم
تقدیم به محضر امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)
غم قیامت عشقت مرا بهاران کرد
امید بر تو مرا از امیدواران کرد
تمام روی زمین از شمیم جان پر شد
چو رحمت ازلیّ تو قصد یاران کرد
شعاع نور ولایت تمام عالم را
ز شرق مشهد عشق تو نورباران کرد
زمین ز داغ غریبانه دلت گل کرد
چراغ راه زیارت ز لاله زاران کرد
دلم به سوی تو پر می کشد کبوتروار
که شور و شوق وصال تو جوش در جان کرد
رضای آل محمد (سلام الله علیک) برس به فریادم
که باز در دل من درد عشق طغیان کرد
ببین چو خسته دل و ناتوان رسیدم من
لهیب داغ محبت مرا گدازان کرد
چه شکر گویمت ای خاک مشهد ارباب
که برکت تو مرا پر ز نور ایمان کرد
به سجده خاک درش را ببوس ای مهدی
رضا ببین که عجب درد عشق درمان کرد
غبار دستگاه حسینی
مهدی رستگاری
هفتم شهریور سال یکهزار و سیصد و نود و چهار خورشیدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.