دوشنبه ۲۸ آبان
ایزدیکتا(۲قافیه ای) شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۴۹۳۴۲
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
غرقِ دریای گنــــاهم ٬ایـــزدِ یکتـــا ببخش
شرمگینوروسیاهم٬ذاتِبیهمتاببخش
کُنعطا چشمینبیند غیــرِ ذاتِ اقدست
نیستپاکیدر نگاهم٬عـالیِ اعلا ببخش
دست بر دامــانِ اهلِ بیتِ پیغمبر شَــوَم
بر پناهِ بیپناهم ٬ حضرتِ زهــرا ببخش
بارگاهش محفلِانسو شمـاییازبهشت
بر رضـاآن پادشاهم٬عروةالوثقا ببخش
تکّهْ چوبی ومن و پهنـایِ دریایی وسیع
بیتو مثلِبرگِکاهمهسـتِناپیدا ببخش
هستْامیـدم فقط بر آسـتانت ایعظیم
بر دعای شامگاهم٬در شبِ زیبـــا ببخش
سَربهدیوارشگــذارمزیـربارانروزوشب
خانهات شد پایگاهم٬مالکِ فردا ببخش
واسع و حیّ و جمیلو واجد کُلِّ جمـال
نامِ زیبایت گواهم٬احسن الاسماببخش
چشمِحامیهستبرلطفِتواییزدانِپاک
جزرضایِتونخواهم٬دارماستدعاببخش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی زیباست
میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مبارک باد