جمعه ۲ آذر
عاشق دریا باش و ب انسان دروغ دل نسپار شعری از محمدرضا ملکی(میم صامت)
از دفتر سودا نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۴۹۰۸۶
بازدید : ۵۵۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی(میم صامت)
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی(میم صامت)
|
همه وهم است و خیال
عشق یک عادت ناخواسته است
دل نبندید به انسانِ دروغ
عاشق دریا باش
گوش کن پچ پچ ماهی ها را
بو بکش مهتاب را
لای موهای گلی سرخ خدا را لمس کن
به کبوتر تو بخند
و کمی پرواز را یاد بگیر
زندگی باید کرد
خارج از دغدغه ها
لای این شب بو ها
در میان برگ ها
لخت کن ذهنت را شرم نکن
قیمتش چیزی نیست دو سه روز دنیا
شاید ان دوست که میگفت:
مرا خوابی نیست
لحظه ای بعد به خواب ابدی پیوندد
گلی از شاخه بیوفتد
دو قدم مانده به صبح کودکی سخت بمیرد
و تو خواهی دانست
ادمی نیست به جز اه و دمی
پس به لبخند زدن عادت کن
وخدا را لمس کن
لای این شب بو ها
در میان برگ ها
بو بکش،عشق همینجاست
همینجا
اینجا...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پس به لبخند زدن عادت کن
وخدا را لمس کن
لای این شب بو ها
در میان برگ ها
بو بکش،عشق همینجاست
همینجا
اینجا...
درود
بسیارزیبا وبااحساس بود