جمعه ۲ آذر
شاعر می شوم ... شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۴۹۰۵۶
بازدید : ۷۲۸ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
با خودم گفتم که شاعر دوست داری ، می روم شاعر شوم...
در بیان شعر و احساسم کمی ماهر شوم
آنقدر شعر قوی می گویم اندر انجمن
تا که بتوانم میان انجمن ظاهر شوم
شاعری را می شناسم هم پدر هم طاهر است
من همان شاعر ، ولی بابای بی طاهر شوم
منکه شعرم را نوشتم ، گرچه بی وزن است و چرت
سعی خود را می کنم در شاعری قاهر شوم
باز هم می گویم این تمرین من بوده عزیز
می نویسم می نویسم تا که من ماهر شوم
علیرضا مسیحا
05/05/1395
سه شنبه – ساعت :10:30
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ان شاءاله که شاعری دور از دسترس نیست
علی الحساب مصراع اول را که یک رکن اضافه دارد اصلاح بفرمایید
و همچنین بیت سوم که کمی ضعف تالیف دارد تا خدا چه خواهد