جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1- آهنگ آغوش تو را
تنها من می شنوم
عطر تنم را
تنها تو بپوش
*******************
2-چکه کن در آغوشم
واژه ها تشنه اند
*******************
3-بر گونـہ هاے شعرم جاے لب تو خالیست
بغض نبودטּ تو هرروز همیטּ حوالیست
بیتاب تو نشستم در داغ ایטּ جهنم
انگار عطر باران،یڪ قصـہ ے خیالیست
**********************
4-به لطفِ مِهرِ تو گویم دوبیتی
میان باغِ بازویم دوبیتی
مهندس، کشف کن نبضِ تبم را
لبان و چشم و ابرویم دوبیتی
***********************
5-مرداد
در من شورش می کند
وقتی
واژه های وجودت
اسیر تن پوش است
انقلابی برای آزادی
****************
6-صبح
ص دای توست در
ب غض دلتنگی وقتی
ح وصله ی شب
از تاریکی سر می رود
******************
7-د و س ت ت د ا ر م
این صنعت و آرایه ی شعر است
ایهام غزل، واژه ی مهر است
مه ناز نصیرپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این صنعت و آرایه ی شعر است
ایهام غزل، واژه ی مهر است
درود خواهری عزیزم
زیبا قلم زدید