يکشنبه ۴ آذر
قصه ی من به سر رسید شعری از مهران زند
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ۱۵:۳۴ شماره ثبت ۴۸۶۳۸
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مهران زند
|
هر ورق از دفترِ من،به عشقِ تو خط خطی شد
شروعِ هر واژه و حرف،به اسم تو منتهی شد
حالِ من آشفته ی تو،شعرِ من از عشقِ تو بود
رفتنِ تو خاتمه ای،به شعرِ عاشقانه بود
میروم از خیالِ تو،میروم از یادِ خودم
تا که فراموش شود،قصه ی عشقِ بیخودم
آمدنم سخت ولی،رفتنم آسوده رسید
دست دراز کردم،رفتی و دستم نرسید
چه ساده رد شدی تو از،این همه شعر و حرفِ من
رفتی و چشم بسته ای،از من و دردهای من
رفتی و از رفتنِ تو،دفترِ من به ته رسید
رفتی و از رفتنِ تو،قصه ی من به سر رسید...//
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود