جمعه ۲ آذر
هرپنج فصل دامنت... شعری از خدابخش صفادل
از دفتر نقش نگین مهربانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ۲۱:۱۶ شماره ثبت ۴۸۵۵۰
بازدید : ۸۰۷ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب خدابخش صفادل
|
با من كه هستي هيچ چيزي كم ندارم
دنيا اگر با من نسازد غم ندارم
شور غزل هاي مرا چشم تو كافي است
هيچ آرزويي جز تو در عالم ندارم
بگذار هر كس هر چه مي خواهد بگويد
كاري به كار عالم و آدم ندارم
تقدير چونان ارگ بم ويرانه ام كرد
دل شوره هاي كمتري از بم ندارم!
اين روزها جز دست هاي مهربانت
اين زخم هاي كهنه را مرهم ندارم
با اين حساب،آيينه ي دل تنگي ام را
جز چشم هاي ساده ات محرم ندارم
از هيبت عشق است مي لرزم، مپندار
در عاشقي دست و دلي محكم ندارم
هر چند هر گل رنگ و بويي خاص دارد
ميلي به آن ها جز گل مريم ندارم
هر پنج فصل دامن ات ارديبهشتي است
با من كه هستي هيچ چيز كم ندارم!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.