سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      برگرد

      شعری از

      مهگل بارانی(باران)

      از دفتر واژه های بارانیم برای تو... نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۴۸۵۱۸
        بازدید : ۷۴۳   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      پلکهایم مثل کوه سنگینند اما خواب از زیر مژگانم فرار میکند،
      چیزی کم است...
      چیزی اندازه آغوش تو،
      چیزی اندازه شانه ها و بازوان تو،هرچند خسته و فرتوت...
      چیزی به وسعت صدای ضربان قلبت زیر گوش خسته از طعنه شنیدن من،
      تورا کم دارم،
      دیوارهای خانه دارند تنگ و تنگ تر میشوند...
      زود برگرد،سیگار عامل اصلی سرطان است...
      مهگل بارانی
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۰۶
      درود بانو
      دلنوشته زیبایی است خندانک خندانک خندانک
      مجنون ملایری
      يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۱۶
      خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۴۶
      درود تان باد
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      وحید کاظمی
      دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ۰۶:۵۰
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      درود بر شما خواهر عزیزم
      مرحبا
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      همایون فتاح(رند)
      دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ۲۱:۱۲
      ازاوج سرودنت بوجدم خندانک خندانک خندانک
      عبدالله حمودزاده
      دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ۲۱:۱۴
      خندانک خندانک
      بهروز هواسی
      چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷
      عالی بود 🌷🌷🌷
      خداداد آدينه (آدينه)
      پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۳۰
      درود بزرگوار
      دلنو شته ی زیبایی بودکار نیکویتان را سپاس اجرتان فزاینده
      نامتان پاینده قلمتان روان و نویسنده باد احسنت خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ۲۰:۲۱
      زیبا بوز
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0