جمعه ۲ آذر
انگورهای باغ تو شعری از خدابخش صفادل
از دفتر نقش نگین مهربانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۴۸۵۱۰
بازدید : ۷۹۶ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب خدابخش صفادل
|
معصوم چشم های تو یک جور دیگرند
انگار مدتی است که از من مکدّرند
نازک تر از بهار به آن ها نگفته ام
آن ها که از تمامی اشعار من سرند
در برکه ی زلال غزل های من مدام
مثل دو ماه یا نه دو ماهی،شناورند
یک استکان نخورده،سیه مست می شوم
انگورهای باغ تو یک چیز دیگرند
با یاد چشم های تو آرام می شوم
آن ها عزیز! با غم من آشناترند
هر چند عقل و دل به تفاهم نمی رسند
با این وجود ناز تو را خوب می خرند!
دقت نکرده ای به غزل های من مگر؟
این روزها عجیب کبوتر کبوترند!!
گنجشگکان بخت من امروز می رسند
دارند پلک های من از صبح می پرند!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
علت به هم ریختگی و نامرتب بودن شعر و فاصله ها موبوط میشه از جایی که کپی گرفتید و در کادر ارسال قرار دادید همانطور که قبلا عرض کردم کلی اضافات کپی همراه شعرتان ارسال شده بود که من انهارا حذف نمودم هم اکنون هم فاصله مابین سطرهارا کم کردم برایتان بهترین هارا خواهانم موفق وسر بلند باشید