**
اشالله صد ساله بشی اشاالله
عروس صد ساله بشی اشالله
پیر بشی ولی دلت جون وا
الهی پر خنده باشی اشالله
**
بازم بیام به دست بوسی ت اشالله
بازم بیام به پا بوسی ت اشالله
بازم کنم بوسه داغ ز لب هات
باز برات من بیرم اشااالله
**
میگم تا صد ساله بشی برایم
میگم تا دیونه بشی برایم
میگم تا عاشق بمونی برایم
میگم تا تو زنده باشی برایم
**
هرسال برات یک شعره تازه میگم
هرسال برات حرفها یه تازه میگم
هرسال برات شاخه ای گل میارم
هر سال برات یک شعر نو میارم
**
هرسال به عشقت یک ترانه میگم
هرسال برات یک شعر تازه میگم
هرسال میگم صد سال زنده باشی
هرسال برات بازم ترانه میگم
**
من زنده ام به عشق تو که زنده
من زنده ام برای تو من زنده
من میخونم تا که تو زنده باشی
من میمیرم اگه زنده نباشی
**
هزار و یک ترانه
گ دفتر اول : یاد یار
نام ترانه: اشالله صد ساله بشی اشاالله
تقدیم به :
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/4/14- بدیه – تقدیمی- - ه ویه بدل از کسره برای راحت تر خواندن تصنیف
ترانه بسیار زیبا و امید بخش