دوشنبه ۲۸ آبان
شب قدر شعری از مهرداد رستم آبادی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۲۳ شماره ثبت ۴۸۲۷۹
بازدید : ۶۱۷ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مهرداد رستم آبادی
آخرین اشعار ناب مهرداد رستم آبادی
|
یاعلی امشب مرا... دریاب، همین امشب فقط
یک نظر بر چشم خود، ما را ببین، امشب فقط
وعده ی فردا و فرداها برای دیگران
پادشاها با من مسکین نشین، امشب فقط
روسیاهی بنده را دوری دهد از آسمان
رو سپيدم کن کمی، روی زمین، امشب فقط
شانه هايم زخمی است از هیزم بار گناه
آتشم را بی اثر کن، شاه دین امشب فقط
من مسلمانی نمی دانم چو صد سالم شود
راهیم کن یا امیر المومنين امشب فقط
من در آن چاهم که تو با آن نمودی درد دل
دست ما را هم بگیر حبل المتین امشب فقط
امشبی را گر دم از عقل میزنم عیبم نکن
ای دل دیوانه ی من... آفرين، امشب فقط.
مهرداد رستم آبادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.