سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        جیغ موسیقی

        شعری از

        ناصر ترهنده (یارا)

        از دفتر کاکتوس نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۲۵ شماره ثبت ۴۷۹۳۶
          بازدید : ۴۹۳   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)

        جیغ موسیقی
        غم در هوای موسیقی ات، جیغ میکشد
        با هر نتش به حنجره ات، تیغ میکشد
        رنجی در این صداست که با هر نوای خود
        بر ماه و آسمان صدا، میغ میکشد
        داغیست  در نوای پر از حزن و غمزده
        این تلخی از هنر که به هر جا رغم زده
        سوگ است در ترانه و تصنیف و هر نتت
        آن حسّ خوشِ ترنم ما را به هم زده
        آواز نیست، شرح تمامی ماجراست
        هر قعطه خود شکوه بزرگی از این عزاست
        افسوس این نوای خوش و دلنشین کنون
        در کنج این سکوت، گرفتار و بی صداست
        فریاد شوق باید از این حنجره شنید
        تصنیف های تازه به هر منظره شنید
        هر چند دلشکسته و غمیگین شده صدا
        باید ترانه ی  تو ز هر پنجره شنید
        ناصر ترهنده- یارا
        خرداد 1395 – شاهین شهر
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹
        هر چند دلشکسته و غمیگین شده صدا


        باید ترانه ی تو ز هر پنجره شنید
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        دروددددد
        بسیارزیبا وتاثیرگذاربود
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد علی شیردل
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۰۳
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰
        درودها خندانک خندانک خندانک خندانک
        یدالله عوضپور    آصف
        يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۵۰
        دوست خوبم جناب یارا
        سلامتان باد
        بسیار زیبا خواندمتان وشورانگیز
        آفرین ها برشما خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0