جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زینب غفوریان یاورپناه (آیه)
آخرین اشعار ناب زینب غفوریان یاورپناه (آیه)
|
از ابتدای خلقتم ،
دارد فریبم میدهد
حوای مو افشان من
همواره سیب میدهد
رد شد شبی از خاطرم
یک رهگذر،یک اشنا
انگار بعد از ان غزل،
حسی نجیب میدهد
باید بجویم چشم تو،
ارام گیرد درد من
خرسندم از اینکه چنین
پندی طبیب میدهد
ان روز موهای تو را،
دیدم پریشان تر ز خویش
موی تو را هوهوی باد،
رقصی عجیب میدهد
بی خوابی هر شب مرا،
اشفته تر از پیش کرد
امشب دوباره باز هم،
رنجی رقیب میدهد
در امتداد بغض ها،
در کنج معبد های دل
نجوای لبهایم هنوز،
اَمَّن یُجیب میدهد
این شوق برگشتن به اصل
در من بُوَد اما چه سود؟
حوای مـو افشان من،
همواره سیب میدهد
#زینب_غفوریان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سروده ای