جمعه ۲۵ آبان
دلهره شعری از امیرحسین عموحسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۴۷۷۳۵
بازدید : ۴۰۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر امیرحسین عموحسینی
آخرین اشعار ناب امیرحسین عموحسینی
|
آه از چاهِ دلم ، رو به تباهیست ببین !
در همین حال ولی عاشق جانیست ببین !
رخ تو دیده که قلیان زده این آبِ کَمَش
چند ماهیست فقط ، عاشق ماهیست ببین !
بنما روی و نظر کن به دل خسته من
که دلم بند نفس های نهاییست ببین . . . !
چه شود گر که پرستو بِکَشی در بندت ! ؟
دلم من مست همین نوع رهاییست ببین . . . !
ماه ها آمد و من منتظر عکس رخت در قابم
بر سر چشمِ دلم جای تو خالیست ببین !
شک ندارم که شود چشمه همین چاه ز امداد لبت
لب تو چاره ی هر درد محالیست ببین !
دست من گیر و بگو پیش دلم میمانی
آه از چاه دلم ، رو به تباهیست... ببین !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.