دوشنبه ۵ آذر
عطش شعری از پگاه بنوان
از دفتر عبور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۴۷۵۹۳
بازدید : ۷۶۳ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب پگاه بنوان
|
دود ميشود
مغزی که بی رمق
سو سو ميزند
در جمجمه ام
عاشقى
جرمى است
یکبار بیش
دستاويز تقدير
.
.
خواهم نشست
بر كرسى سكون مالامال
خواهم انديشيدن
به تو
كه نخواهمت داشت
و هيچ زمان
شعله هاى فريادى نخواهد پيچيد
- درحنجره سوراخم -
:
" اين مال من است
سهم عشق را
اى دختركان پشت حصار ترديد
طلب نكنيدش
كه تا ابد
در آغوش من
به اسارتى شيرين
تجربه خواهد كرد
عشق را"
محكومم
به نابودى
روى صندلى ميخ شده اى
و تا ابد
نفرینگرم
به جستجو
از لای ب لای ورقهای کتاب
تقدیر را
خفه ميكني
بغضم را
به مهربانی
در خنده هایت
من اين را دوست دارم
هرچه ميخواهند
به اکراه
بيانديشند
P. Benvan
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مغزی که بی رمق
سو سو ميزند
در جمجمه ام
عاشقى
جرمى است
یکبار بیش
دستاويز تقدير
.
درود بانوی عزیزم
زیبا قلم می زنید