شنبه ۳ آذر
مجوز جنایت شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر یاس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۱۹ شماره ثبت ۴۷۵۷۸
بازدید : ۶۶۵ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
( مجوز جنایت )
نـور
صـــدا
تصویـــر
اَکـشــــــــن
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
پلانِ 1
کلوز آپ
چهره ی
کودکی که بشدت
گریه میکند
او
قربانیِ
پدرِ قصی القلب
و مادری لجبـاز است
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
پلان 2
مجرمان
راهِ نفسِ کودک را
مسدود
و قلبِ در حال تپش کودک
زیرپایِ مادر
لِه می شود
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
پلان 3
گزارشگر
گزارش میدهد
در قانون
این نوع جنایت
مجاز است
خودِ قاضی
حکمِ اعدام طفل را
صادر میکند
مجوز شرعی هم دارند
باورتان نمی شود؟
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
پلان4
هیاهو
در راهرو
دادگاهِ خانواده
مملو از مجرمانی که
فرمان قتلِ جسم ...
...و روح کودک
یا
همان حکم طلاق را
در دست دارند
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
کــــــــــــــــات
..................خسته نباشید
...... حبیب رضایی رازلیقی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مملو از مجرمانی که
فرمان قتلِ جسم ...
...و روح کودک
یا
همان حکم طلاق را
در دست دارند
درود
تلخ
اما زیبا وتاثیرگذاربود
احسنت