بنام نگارگرعشق..............
..........................................................
(بـا آن کـه روزگــــار، بَرآرد دَمــــــارِ مـا)*
غیر ازتحمـلّش، چـه تـوان بـود،کـــارِ مـا
این بی بَهـاسَـرا،کـه بَهـا بَرکســی نـداد
جُـزعـاشـقی کـه بوده مگر، اعتـــبارِ مـا
عاشق، که دِلسپُرده بـه دُنیـا نمی شود
بَـراین نبـوده است و،نبـاشــــد قــرارِ مـا
جُز سرسپُردگی به قفس،مُرغِ عشق را
کـو چـاره ای دِگـــر، چو نبود اختـــیارِ مـا
مـا، بـاغبــــانِ بـاغِ بهــــــاریـم، درخــزان
بـا شـــعروشـاعری ،کـه بُـوَد افتـخارِ مـا
مـارا، امیــــــــــرِ دولتِ دل،نـام داده انـد
برعـاشقـان جفاست جُزین، گرشـعارِ مـا
درکیشِ مـا، گذشـــــتنِ ازجــان، رَوا بُـوَد
کین ارزث رســــــــیده بـه مـا، ازتَبـارِ مـا
(دیوانه) راکه جـای شکایت ،نبوده هیـچ
خوردهَ ست تـازیـانـه بس از،روزگـــارِ مـا
..........................................................
(دیوانه)
....................
* استاد (عباّس حاکی)
غیر ازتحمـلّش، چـه تـوان بـود،کـــارِ مـا
درودهاااااا
بسیارزیبا بود استادبزرگوارم
مثل همیشه محکم وحکیمانه ودلنشین