جمعه ۲۵ آبان
قسم به بوسه ی اول ، قسم به حُرمت عشق شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۴۷۵۱۸
بازدید : ۵۶۷ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
نمیشود که شوی یک دمی فراموشم
تویی که شهد لبت با ترانه می نوشم
همین که خاطر های لب تو می آید
همیشه همچو سبویی شکسته میجوشم
گمان کنم که به خُردی موذنی مدهوش
حروف نام تو خوانده ست بر در گوشم
هنوز در دل تنگم گدازه ها جاریست
اگرچه ساکت و سردم،اگر چه خاموشم
هنوز یاس وجودت نرفته از جانم...
که حس و حال قشنگت به عطر بفروشم
قسم به بوسه اول قسم به حرمت عشق
برای بوسه ی دوم همیشه می کوشم
از آن دمی که گرفتم تو را درآغوشم
هنوز پیرهنم را نشُسته می پوشم *
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر زیبایئ بود مثل همیشه ناب