يکشنبه ۴ آذر
مرو بازار چشمت می زنند شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۴۷۲۴۴
بازدید : ۴۰۸ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ای گل خوبم مرو بازار چشمت می زنند
با بلوز وبا کت وشلوار چشمت می زنند
من نمی دانم چرا این مردم مو فرفری
تا که مویت می شود فردار چشمت می زنند
مردم از سیگار ها بد برده اند اما شما
می گذاری تا به لب سیگار چشمت می زنند
تند پا بردار هی پشت سرت را هم نپا
می روی چون خانه سالار چشمت می زنند
موقع کشتی گرفتن چونکه می آیی کنار
با لباس سبز پرچمدار چشمت می زنند
دختران ده برای دیدنت صف می کشند
چون شوی از عشق برخوردار چشمت می زنند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.