جمعه ۲ آذر
جرم سنگینم تویی شعری از آرامش ظهرابی
از دفتر دلشکسته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۶:۱۶ شماره ثبت ۴۶۸۷۴
بازدید : ۴۴۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب آرامش ظهرابی
|
من خدا را شاکرم چون مرغ آمینم تویی
دوستت دارم عزیزم عشق دیرینم تویی
لحظه هایم باتوشیرین تر زشیرین میشود
عاشقی را علت وبرهان وتضمینم تویی
واژه واژه از لبت سرریز میگردد غزل
شاعری بالفطره ای پروین وسیمینم تویی
پاک پاکم،آسمانی والضحی مصداق لیک
نیک میدانم عزیزم جرم سنگینم تویی
نامسلمانی نکن با این دل دیوانه ام
چون که واضح گفته بودم دین وآیینم تویی
درالمپیک نگاه تو طلایی میشوم
گربدانم بعد بردم جام زرینم تویی
تا که می گویی تورا من دوست میدارم زجان
باعث آرامش این قلب مسکینم تویی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چون که واضح گفته بودم دین وآیینم تویی
درودبرادرخوبم
زیبا ودلنشین بود
دست مریزاد