جمعه ۲ آذر
کوچه مردها شعری از امین سوری
از دفتر زینب.عشق .جنون نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۴۴ شماره ثبت ۴۶۶۷
بازدید : ۹۹۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
یه روزی این دل من عاشق ابرا میشه میره هم صدا با تموم موجای دریا میشه میره
خیلی وقته توی خونش با سیاهی همنشینه با طلوع روشنیها، آره ،تنها میشه میره
توی زندونش هنوزم یه غم نهفته داره بی خبر از جای پای کهنه دردا میشه میره
توی باورش شکار از همه نامردای شهره راهی کوی و گزار کوچه مردا میشه میره
عمریه تو ذهن کورش غم فرداها خورده تو خیالش بی خیال غم فردا میشه میره
میون پیله ی تنگش یه نفس هوا نمونده دنبال رد ونشون ازشاپرکهامیشه میره
آدرسی مونده به یادش از دیار قاصدکها رهسپار کوره راه آسمونها میشه میره ---------------------------------------------------------- پ ن : ...............یه عالم حرف نگفته .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.