يکشنبه ۲۷ آبان
حباب روی آب شعری از همایون فتاح(رند)
از دفتر شعرناب نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۷:۵۴ شماره ثبت ۴۶۵۳۵
بازدید : ۷۳۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر همایون فتاح(رند)
آخرین اشعار ناب همایون فتاح(رند)
|
- هر چند که شور شاعرانه
- آویخته با دوصد بهانه
- هر چند که رستن و جوانه
- غلطیده بخون این ترانه
- هر چند که عفت تغزل
- گشتست بری زبوی هر گل
- هر چند که سنبل و اقاقی
- در حسرت یک نوای بلبل
- هرچند که مستی شرابی
- آغوش یکی مهی ربابی
- هرچند که مانده بر دل افسوس
- از عشق حباب روی آبی
- هر چند که دست همدلی ها
- افتاده بدست کاهلی ها
- هر چند که ما و من تو اکنون
- دادیم دلی به بیدلی ها
- هر چند که علم بافضیلت
- جاری شود از دهان حیلت
- هر چند که حلقه و نگینی
- گردیده مزین رذیلت
- هر چند که بغض خفته در جان
- پیچیده گلوی شور و افغان
- هرچند زخفتگان در خاک
- ناید که رسد نوای ایمان
- هر چند زمثنوی قصیده
- دیگر چه توان امید دیده
- هر چند رباعی و ترانه
- از معنویت همه بریده
- بااینهمه خوانمت دو چندی
- باشد که بدو دلی ببندی
- باشدکه ترانه ای بخوانی
- باشدکه رهی زهرکمندی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.